Înființare PFA Sibiu
Persoana Fizică Autorizată este o entitate fără personalitate juridică. Dacă ai experiență într-un anumit domeniu și vrei să începi o afacere, dar nu te simți încă pregătit să înființezi un SRL sau această formă de organizare nu este potrivită pentru domeniul pe care l-ai ales, poți să inființezi o Persoană Fizică Autorizată.
Pachete de servicii
Tarife înființare PFA
Standard
Înființare PFA
RON400
- Verificare și rezervare nume firmă;
- Redactare act deținere spațiu (Contract comodat);
- Redactare declarație pe proprie răspundere;
- Redactare cerere înregistrare firmă;
Premium
Înființare PFA
RON500
- Verificare și rezervare nume firmă;
- Redactare act deținere spațiu (Contract comodat);
- Redactare declarație pe proprie răspundere;
- Redactare cerere înregistrare firmă;
- Consultanță deschidere cont Spațiul Privat Virtual ANAF
- Întocmire declarație unică (pentru plata impozitului, plata contribuții sănătate și pensie)
Alte taxe înființare PFA
Nimic
Înființarea unui PFA nu mai presupune alte cheltuieli decât tariful nostru.
Documente și informații necesare
- Copie carte de identitate titular PFA;
- Pentru anumite activități, documente care atestă pregătirea și/sau experiența profesională (copie diplomă/acte studiu/atestate, adeverință de muncă)
- Adresa imobilului unde veți stabili sediul profesional și copie după cartea de identitate a proprietarilor (pentru intocmirea unui contract de comodat).
- Activitatea principală și activitățile secundare pe care doriți să le desfășurați.
Durată proces înființare
Tot procesul de înregistrare a PFA se va finaliza în 3-4 zile lucrătoare de la data depunerii dosarului la Registrul Comerțului, dacă nu se formulează observații din partea Registrului Comerțului.
De știut
- Un PFA poate desfășura maxim 5 activități (coduri CAEN) din care o activitate principală și 4 secundare;
- După înființarea firmei trebuie să te înregistrezi în Spațiul Privat Virtual (SPV) și să depui declarația unică pentru impozitare. Pachetul de servicii Premium conține și aceste servicii.